15 listopada 2013

Projekt denko nr VII cz. II

Hej!

Dzisiaj pora na kolejne zdenkowane produkty z ostatnich miesięcy - pielęgnacja ciała.
Najwięcej zużyłam jak widać żeli pod prysznic - na myciu się nie oszczędzałam ;D


Radox Żel po prysznic Wanilia i imbir 
Nie był to mój własny zakup, więc zapach nie trafił w moje gusta, męczył mnie. Sam żel jednak nie był zły - nie wysuszał jakoś bardzo skóry i dobrze się pienił. Może skuszę się kiedyś na inną wersję zapachową

Yves Rocher Żel pod prysznic Jardins du Monde
Żele z tej serii sa bardzo niewydajne.. ale mają piękne zapachy ; ) Chociaż zapach macadamia był zbyt słodki, mdlący. Do wersji z granatem chętnie wrócę, był moim ulubieńcem tutaj.

Avon naturals Peeling waniliowy
Był raczej delikatny a ja wolę ostrzejsze zdzieraki. Zapach sztuczny, ale mimo wszystko przyjemny. Ma w składzie parafinę, co było wyczuwalne na skórze. Więcej go nie kupię


Isana Olejek pod prysznic
To była moja druga buteleczka. Nie jest wydajny i nie pachnie najpiękniej, ale mi to nie przeszkadza. Jest tani i bardzo przyjemny w użyciu, tworzy na ciele delikatną piankę i nie wysusza skóry. Chętnie kupię ponownie

Dove Kremowy mus pod prysznic
Ładny, delikatny zapach, cudownie przyjemna konsystencja i nie najgorsza wydajność, bez wysuszania skóry.. również ulubieniec tutaj. Chętnie do niego wrócę

AA Ciało wrażliwe Antycellulitowy żel do mycia ciała Cytrusowa świeżość
Przyjemny, orzeźwiający zapach, nie wysuszał skóry, dobrze się pienił, dość wydajny. Bardzo miło używało się go latem. Chętnie kupię ponownie


Ziaja Intima Kremowy płyn do higieny intymnej z kwasem mlekowym, ochronny
Spełniał swoją funkcję, nie podrażniał. Nie wiem czy kupię ponownie, bo mam zamiar przetestować coś z innej firmy dla porównania.

HiPP Oliwka pielęgnacyjna i pielęgnacyjny płyn do kąpieli
Pisałam o nich tutaj. Chętnie będę do nich wracać


Nivea soft krem nawilżający 
Czasami używałam do twarzy, ale głownie do ciała. Dobrze nawilżał i szybko się wchłaniał. Do tego ma ładny, delikatny zapach. Dobry do używania np rano gdy nie mamy wiele czasu. Na co dzień wolę jednak bardziej treściwe masła. Może kiedyś do niego wrócę

Equilibra Modelujący solny peeling do ciała
Recenzja była tutaj. Chętnie kupię ponownie

BingoSpa Sól do stóp za skłonnością do pocenia
Bardzo dobra sól. Zmiękczała wodę i odświeżała stopy. Po wymoczeniu dawała uczucie chłodu - bardzo przyjemne latem, choć nie polecam zimą, bo zwyczajnie stopy nam zmarzną ; ) Jest wydajna i niedroga. Chętnie do niej wrócę w porze letniej

Perfecta Czekoladowy peeling cukrowy i regenerujące masło do ciała
O maśle znowu było już tutaj.
Peeling zostawia na ciele tłustawą warstewkę, która byłaby świetna, gdyby to nie była parafina.. ale na szczęście na moim ciele ona szkód nie robi, więc przeżyłam ; ) Zapach za to peeling ma bardzo przyjemny, zwłaszcza w chłodniejsze dni. Zdziera prawidłowo. Nie wiem czy kupię ponownie, ale jeśli tak to ze względu na zapach


Rexona biorythm
Jak do tej pory najlepiej się u mnie sprawdza. Do tego ślicznie pachnie. Będę do niego wracać

Dove go fresh
Nie był zły, jednak zapach nie przypadł mi do gustu i Rexona sprawdza się jednak u mnie lepiej. Raczej nie kupię ponownie

Isana Zmywacz do paznokci
Po prostu najlepszy - dobrze i szybko zmywa lakiery. Kolejna buteleczka już w użyciu

Sensique Zmywacz do paznokci o zapachu kiwi
Nie jest tak śmierdzący jak inne zmywacze, jednak zmywa gorzej od Isany. Nie będę do niego wracać

Isana Krem do rąk z 5% mocznikiem
Bardzo dobry krem. Świetnie nawilża, przyjemnie pachnie. Do tego jest tani i łatwo dostępny. Dość długo się wchłania jeśli nałożymy go więcej, ale przy małej ilości nie jest źle ; ) Z chęcią do niego wrócę

Yves Rocher Pure Calmille Żel do mycia twarzy rumiankowy
Był ulubieńcem czerwca. Bardzo przyjemny, głównie w okresie letnim. Chętnie kupię go ponownie na lato


I nareszcie koniec - opakowania idą do kosza a ja zużywam dalej ; )
Piszcie jeśli miałyście któryś z tych produktów.

Mam nadzieję, że uda mi się w końcu robić denko częściej.. może co miesiąc? ; )



Pozdrawiam Was serdecznie!

2 komentarze:

  1. Widzę mój ulubiony sklepowy peeling do ciała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mus pod prysznic Dove i Nivea Soft bardzo lubię :) ciekawy blog, dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ; )