25 listopada 2013

Olej kokosowy + 8 składników odżywczych od Oilmedica



Hej!

Dzisiaj mała recenzja olejku do włosów, który właśnie zużyłam ; )


Maska i odżywka Oilmedica to nasz flagowy produkt, kosmetyk któremu poświęciliśmy niezwykle dużo czasu i pracy. Jego skład opiera się na oleju kokosowym, a także 8 innych, uzupełniających się wzajemnie składnikach. Są tutaj ekstrakty z amli i centelli asiatici, olejki z rozmarynu, henny, rycyny, owsa, cytryny i trawy cytrynowej.
Współpraca naszego laboratorium, wraz ze specjalistami z branży kosmetycznej i fryzjerskiej, zaowocowała wysoce skutecznym i kompleksowo działającym produktem najwyższej klasy.



Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Heliananthus Annus Seed Oil, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Emblica Officianalis, Avena Sativa Kernel Extract, Lawsonia Intermis Extract, Centella Asiatica Extract, Rosmarinus Officianalis Leaf Extract, Cymbopogon Schoenanthus Oil, Citrus Medica Limonum (Lemon) Peel Oil, Ascorbyl Palmitate, Citral, Citronellol, Eugenol, Geraniol, D-limonene, Linallol.




Zacznę może od działania - włosy po olejowaniu są bardziej błyszczące i wyglądają dużo zdrowiej. Stosowałam go zarówno przed myciem jak i na całą noc, ale efekty były dość podobne. Łatwo się zmywa. Nie wiem jak działa na skórę głowy, bo stosowałam go tylko na długości.
Jeśli chodzi o bardziej techniczne informacje to: ma bardzo ładny, świeży zapach trawy cytrynowej, jest bardzo wydajny. W temperaturze pokojowej ma konsystencję stałą. Oprócz tego ma świetny skład, wiele dobroczynnych składników. 
Mimo że teoretycznie olej kokosowy moje włosy mógł puszyć, taka mieszanka była dla nich dobra.
Koszt to ok 20zł.

Podsumowując: jeśli szukacie polskiego olejku do włosów to myślę że Oilmedica jest warta uwagi, ze względu na swój dobry skład i wydajność.

Ja osobiście na razie nie kupię drugiej butelki, ponieważ chcę sprawdzić działanie innych olejków na moich włosach, ale ten olejek mogę polecić ; )


Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Bardzo lubię Oilmedikę :))) Mam już drugie opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam go, póki co zużyłam jedynie Amlę i jakoś na razie nie mam ochoty na tego typu olejki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja amli nie próbowałam, choć jestem jej ciekawa ;) Na razie będę testować olej lniany ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ; )