9 listopada 2013

Zestaw do pielęgnacji cery trądzikowej od Dermedic



Hej Kochane!

W końcu mam chwilę wolnego czasu i mogę dla Was coś naskrobać ;)
Dzisiaj pod lupę pójdzie zestaw do pielęgnacji twarzy z firmy Dermedic. Jeśli jesteście ciekawe mojej opinii to zapraszam do lektury.




Zestaw 4 produktów – 30-dniowa kuracja dla osób zmagających się z problemem trądziku pospolitego lub objawami nadmiernego łojotoku. Kompleksowo i systematycznie zwalcza przyczyny i objawy trądziku. Regularne stosowanie przez okres trwania kuracji,zgodnie z zaleceniami,poprawia stan skóry.


 Składniki aktywne: Zincidone, Ekstrakt z zielonej herbaty, Chlorofil
  • Działa antybakteryjnie
  • Skutecznie usuwa wszelkie zanieczyszczenia, nie powodując podrażnień
  • Reguluje pracę gruczołów łojowych, zapobiegając tworzeniu nowych zmian trądzikowych
  • Ma właściwości antyseptyczne (zapobiegające zakażeniom)
  • Regularnie stosowany przywraca skórze zdrowy wygląd
  • Nie pozostawia uczucia ściągnięcia
  • Nie zawiera alkoholu
  • Hypoalergiczny
 Składniki aktywne: velvesil 125,AC.NET.,Ennacomplex,Alantoina,d-Panthenol
  • Wykazuje długotrwałe działanie matujące
  • Łagodzi miejscowe stany zapalne skóry
  • Zwalcza nadmierny łojotok, reguluje wzrost komórek oraz zmniejsza nadmierne rogowacenie skóry
  • Działa kojąco i regenerująco
  • Lekka konsystencja
  • Niekomedogenny (nie zatykający porów)
  • Hypoalergiczny
 Składniki aktywne: Kwas salicylowy,AHA+L-Arginine,Zincidone,Sensiva S.C.50,Alantoina
  • Działa bakteriobójczo i przeciwzapalnie
  • Redukuje niedoskonałości, przywraca skórze zdrowy wygląd
  • Działa łagodząco i kojąco
  • Przywraca równowagę hydrolipidową
  • Reguluje pracę gruczołów łojowych
  • Hypoalergiczny
 Składniki aktywne: Kwas salicylowy,Ekstrakt z tymianku,Alantoina,Triclosan
  • Zmniejsza trądzikowe zmiany zapalne już po 6 h - skuteczność potwierdzona badaniami
  • Ma pozytywny wpływ na redukcję przebarwień skóry, powstałych w wyniku likwidacji zmian trądzikowych
  • Działa bakteriobójczo i przeciwzapalnie
  • Oczyszcza zaczopowane pory
  • Do terapii punktowej
  • Nie zawiera kompozycji zapachowej
  • Hypoalergiczny 



 Nie będę się dużo rozpisywać, bo niestety żaden z tych kosmetyków nie przypadł mi do gustu. 
Jakie miałam nadzieje? Oczyszczenie twarzy i pomoc w walce z niedoskonałościami.
Co otrzymałam? Lekkie nawilżenie.. i to wszystko.

Żel jest delikatny i nie wysusza, ale nie radzi sobie nawet z resztkami makijażu (o oczach nie wspominając). Zużywam go do mycia twarzy rano..

Krem na dzień lekko nawilżał, ale nie dawał matowego wykończenia i nie regulował wydzielenia sebum.

Krem na noc miał oczyszczać i regulować.. Poza lekkim nawilżeniem nie robił niestety nic.

Preparat punktowy.. co tu dużo mówić - powinien przyspieszać gojenie się wyprysków i również się nie sprawdził...

Plusem jest to, że kosmetyki są wydaje i wystarczają na dłużej niż 30 dni.

Nie jest to długa recenzja, ale nie wiem co jeszcze mogłabym powiedzieć o kosmetykach, które zupełnie nie działają..
Postanowiłam o nich napisać, ponieważ nie widziałam w sieci zbyt wielu opinii na ich temat. Miałam nadzieję co do tych produktów, ale niestety nie sprawdziły się u mnie i zawiodłam się na nich, a nie należą do najtańszych..


Podsumowując: Seria Normacne Preventi zupełnie się u mnie nie sprawdziła i jak na razie nie mam ochoty na testowanie innych produktów tej firmy..
Chyba że może Wy coś polecacie? ;)



Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Szkoda, że produkty się nie sprawdziły, bo idea takiego pudełka bardzo ciekawa :)
    U mnie na niedoskonałości wspaniale sprawdza się Effaclar Duo, na szczęście ostatnio nie muszę już używać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie DUO niestety też się nie sprawdziło.. ale na szczęście chyba znalazłam już swoje produkty do pielęgnacji twarzy - niedługo o nich napisze ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ; )