13 listopada 2013

Ulubione błyszczyki do ust



Hej!

Dzisiaj krótko o moich ulubionych (i aktualnie jedynych ;D) błyszczykach.
Przy wyborze takich kosmetyków szukam czegoś, co będzie wyglądało naturalnie i co lekko podkreśli usta. Nie lubię też mieć zbyt wielu produktów do ust z racji tego, że są one bardzo wydajne i nie zdążę wtedy zużyć ich do końca - tutaj mam więc podejście ekonomiczne ; )

Jak mówiłam lubię jedynie lekki błysk na ustach, dlatego wszystkie są w kolorach jasnego różu, dzięki czemu wyglądają bardzo naturalnie.




1. Yves Rocher Sexy Pulp w kolorze Jaskrawy róż
Ja posiadam miniaturkę tego produktu z czego bardzo się cieszę - produkt jest bardzo wydajny i oryginalne opakowanie było by dla mnie nie do zużycia ; P
Błyszczyk ma bardzo wygodny aplikator. W opakowaniu widoczne są drobinki, jednak na ustach ich nie widać i wygląda on bardzo naturalnie - zostawia jedynie lekki kolor i ładny blask. Opakowanie trochę się ściera, ale nie jest najgorzej ; )
Cena: 42zł/10ml

2. Eveline 3D Silk Effect nr 250
Błyszczyk ten ma w sobie dużo maluteńkich drobinek dzięki czemu ładnie odbija światło i bardzo ładnie mieni się na ustach. Ma całkiem przyjemny zapach i bardzo wygodny aplikator. Minusem może być opakowanie - jak widać nic już na nim nie zostało ; )
Cena: ok 8zł/7ml

3. Essence Stay with me 02 My favorite milkshake
Błyszczyk ma piękny, naturalny kolor - kremowy, bez drobinek. Bardzo ładnie wygląda na ustach. Jest dość mocno klejący. Z opakowaniem nic się nie dzieje ; ) Dla mnie minusem jest aplikator - zupełnie mi nie pasuje, wolałabym standardowo spłaszczony, jednak nie jest to wielki mankament. 
Cena: 9zł/4ml


Nie pisałam o trwałości tych błyszczyków, ale niestety tutaj nie pomogę.. po prostu bardzo szybko zjadam wszelkie produkty z ust ; P


I to na tyle ; )
Jakie są Wasze ulubione malowidła do ust?



Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Cały czas dumam nad pozycją nr.3 - chodzi za mną. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest drogi więc polecam spróbować ; )

      Usuń
    2. Póki co będę musiała się wstrzymać, bo -40% na kolorówkę w Rossmannie nie zdarza się często. :D

      Usuń
    3. To Essence jest w Rossmannie? ; )

      Usuń
  2. Błyszczyk z Essence mam i bardzo lubię :) ja mam zdecydowanie za dużo produktów do ust. Teraz namiętnie używam Wibo Eliksir,która jest połączeniem pomadki i błyszczyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Wibo dużo czytałam, muszę je w końcu pomacać ; )

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ; )