11 listopada 2013

Projekt denko nr VII cz. I

Najwyższa pora na pozbycie się pustych opakowań.. ostatnie denka pokazywałam 4 miesiące temu, tak więc nazbierało się tego trochę ;)
Żeby nie było jednak za dużo na raz podzielę to na dwa posty - dzisiaj zaczynam od góry : kosmetyki do włosów i twarzy.


Joanna Z apteczki babuni - balsam do włosów nawilżająco-regenerujący
Był całkiem ok. Nie było efektu wow, ale pomagał w nawilżaniu włosów i lekko je wygładzał. Nie obciążał. Może kiedyś do niego wrócę.

Yves Rocher Szampon I love my planet
Pięknie pachnący i przyjemny w użyciu szampon. Wydajny, nie wysuszał i nie plątał włosów. Dobrze domywał oleje. Chętnie kupię ponownie.

Babydream Szampon do włosów
Kolejna już buteleczka - dobry, delikatny, tani. Na pewno jeszcze kiedyś kupię.


Joanna Z apteczki babuni Kompres nawilżająco-regenerujący
Niestety dużo słabszy niż balsam. Mimo nakładania nawet na ok 1h pod czepek nie było widać efektów.. Więcej nie kupię

Sleek Line Sleek Silk
Bardzo dobry jedwab.Ma ładny zapach, który utrzymuje się na włosach i pięknie je nabłyszczał. Do tego bardzo wydajny i w sporej buteleczce. Chętnie do niego wrócę jak skończę to, co mam.

Alterra Odżywka Granat i aloes
Pisałam o niej tutaj. Chętnie będę do niej wracała.


Isana Suchy szampon
Do tej pory był moim ulubionym suchym szamponem drogeryjnym, ale chyba znalazłam lepszy ;)
Może jeszcze kiedyś go kupię.

Nivea Lakier do włosów Ultra strong
Całkiem dobrze utrzymywał fryzurę i łatwo było go wyczesać. Może jeszcze kiedyś kupię.

Yves Rovher Odzywka z wyciągiem z owsa
Bardzo lubię szampon z tej serii, jednak odżywka nie przypadła mi do gustu. Nie widziałam po niej zbyt wielkich efektów na moich włosach.. Więcej nie kupię.


La Roche Posay Woda termalna
Bardzo lubię tą wodę, dobrze się sprawdza przy nagłych wypadkach ; ) Szybko łagodzi podrażnienia.
Kolejna butelka jest w użyciu.

Dermedic Normacne Preventi Krem na dzień i na noc
Pisałam o nich ostatnio tu. Nie kupię więcej.

Zrób sobie krem Spirulina
Śmierdziała okropnie a cudów u mnie nie robiła.. zdecydowanie wolę glinki ; )
Nie kupię ponownie.

E-naturalne Peeling enzymatyczny z owoców tropikalnych
Kupiłam małe opakowanie i starczyło tylko na kilka użyć, ale był naprawdę dobry. Dobrze złuszczał, ale delikatnie. Chętnie jeszcze kiedyś kupię.


Garnier Peeling Brusher
Bardzo dobrze oczyszczający żel, jednak raczej nie do zbyt częstego używania, bo nie jest najdelikatniejszy. Dobrze radzi sobie z makijażem (również oczu), ale problemów z porami nie rozwiązał - jak obiecuje producent. Nie wiem czy kupię ponownie.

Benzacne Tonik o działaniu przeciwtrądzikowym
Śmierdział, nie pomagał z problemami i zostawiał na skórze klejącą powłokę. Nie kupię ponownie.

BeBeauty Płyn micelarny
Był moim ulubieńcem, jednak pod koniec butelki zaczął podrażniać mi oczy.. mam jeszcze jedną butelkę w zapasie, ale nie nie wiem czy będę go jeszcze kupować.


Perfecta Maseczka Słodkie migdały i miód i Ziaja Maska nawilżająca
Ładnie pachną, nawilżają, wygładzają i są tanie. Jeśli będę potrzebowała kupnych maseczek to na pewno do nich wrócę.

Dermo Minerały Maseczka odżywcza oczyszczająca z zieloną glinką
Błyskawicznie zasychała na twarzy, co było dość uciążliwe.. wolę naturalną glinę w sypkiej postaci.
Tej nie kupię ponownie.

Ziaja nuno Maska z zieloną glinką
Lekko nawilżała i wygładzała, ale bez szału. Znam lepsze. Nie kupię ponownie.

Miss Sporty Stay mattte Perfect Stay
To była moja druga buteleczka. Kupowałam ze względu na kolor. Podkład jednak słabo kryje i dość szybko znika z twarzy. Nie wiem czy kupię ponownie.

Maybelline Affinitone 
używałam jako korektor pod oczy jak i na niedoskonałości. Dobrze się sprawdzał. Może kupię ponownie.



I to by było na tyle dzisiaj ;)
Piszcie jeśli znacie któreś z tych kosmetyków ;)



Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Świetnie Ci poszło! :)
    Micel z Biedronki to mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ; )