4 lipca 2013

Dwa bardzo uniwersalne produkty Hipp




Dzisiaj będzie recenzja dwóch używanych przeze mnie kosmetyków firmy Hipp.
A konkretniej postaram się pokazać, jak bardzo są one uniwersalne.




 Oliwka pielęgnacyjna HiPP Babysanft zawiera tylko naturalne olejki – w tym olejek migdałowy BIO, dzięki czemu jest szczególnie wartościowa. Oliwka służy do pielęgnacji skóry, łagodnego oczyszczania okolic pieluszkowych oraz delikatnego masażu niemowląt.
Również do pielęgnacji suchej i wrażliwej skóry osób dorosłych: po kąpieli nanieść oliwkę na wilgotną skórę.



 Helianthus Annuus Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Tocopherol, Parfum.


Oryginalnie jest ona przeznaczona do pielęgnacji ciała, ale w innych rolach też się świetnie sprawdza!

Jak jej używałam:

Do ciała - dobrze nawilża, skóra ma po niej ładny blask i gdy nie klei się bardzo, chyba, że przesadzimy z ilością.. wystarcza naprawdę odrobinka ; )

Do włosów - olejowałam nią włosy dodając ją do olejowego serum (niedługo o nim napiszę) jako jedyny olej i włosy były ładnie nawilżone. Czasami używam też kropelki na końcówki włosów.

Do twarzy - samej metody nie wprowadziłam jeszcze u siebie w życie, ponieważ mam jeszcze w zapasie żel do mycia buzi, ale gdy skończę to co mam i gdy pogoda będzie chłodniejsza to z chęcią spróbuję tego w codziennej pielęgnacji. Na dzień dzisiejszy kilka razy próbowałam tą oliwką umyć buzię i poradziła sobie świetnie z myciem twarzy jaki i ze zmyciem makijażu.
Nałożona w niedużej ilości na twarz na noc ładnie ją uspokaja i nawilża.

Oliwka ma świetny skład - prosty i naturalny. Do tego ślicznie pachnie, jest bardzo wydajna, nie kosztuje dużo (ok 12zł za 200ml) i jest łatwo dostępna w większości drogerii czy supermarketów. Opakowanie jest wygodne - dobrze leży w dłoni, nie ślizga się i nie wylewa zbyt dużej ilości produktu.

Czego chcieć więcej? ; )

Pielęgnacyjny płyn do kąpieli HiPP Babysanft  jest dobrze tolerowany przez skórę, zawiera naturalne wyciągi z ekologicznych migdałów BIO.  Łagodnie myje, zachowuje naturalną warstwę ochronną skóry – także przy częstych kąpielach. Pozostawia skórę miękką i delikatną.
Idealny także dla całej rodziny.

 Aqua, Sorbitol, Cocamidopropyl, Hydroxysultaine, Cocamidopropyl, Betaine, Lauryl Glucoside, Coco-Glucoside, Sodium Chloride, Glyceryl Oleate, Prunus Amygdalus, Dulcis Seed Extract, Glycerin, Styrene/Acrylates Copolymer, Citric Acid,p-Anisic Acid, Lactic Acid, Parfum 



Zacznę od małego wyjaśnienia.
Kupując ten płyn byłam pewna, że biorę żel do mycia (chyba bardzo mi się spieszyło ;D). Sam płyn do kąpieli nie był mi zbyt potrzebny więc postanowiłam, że i tak wykorzystam ten produkt do mycia ciała.
Oprócz tego kilka dni temu olejowałam włosy i gdy przyszła pora na mycie zorientowałam się, że nie mam już żadnego łagodniejszego szamponu, który nie uczyniłby owego olejowania bezowocnym.. tak więc sięgnęłam po niego również do mycia włosów.

Podsumowując..

Jak ja go używałam:

Płyn do kąpieli - zmiękcza wodą, tworzy pianę i nadaje wodzie ładny, delikatny zapach

Żel do mycia ciała - całkiem dobrze się pieni, dobrze myje i nie wysusza skóry

Delikatny szampon - idealny moim zdaniem do codziennego mycia. Nie wysusza włosów, myje je delikatnie ale dokładnie. Domywa oleje. Nie plącze włosów - moje są po nim gładkie.

Jak widać jest to więc produkt, którym mogę umyć się zupełnie cała ; )
Jest więc bardzo uniwersalny i dość wydajny przez co cena nie jest najgorsza (ok 15-17zł za 350ml). Ma śliczny, delikatnie pudrowy zapach, jest łagodny dla skóry i włosów. Butelka nie ślizga się nawet w mokrych dłoniach, chociaż wygodniejsza byłaby pompka.. ale nie wymagam tego, bo w końcu to płyn do kąpieli ; )


Na koniec mała ciekawostka : porównanie składów płynu do kąpieli i szamponu z firmy Hipp
(podkreśliłam różnice)

Płyn do kąpieli
Aqua, Sorbitol, Cocamidopropyl, Hydroxysultaine, Cocamidopropyl, Betaine, Lauryl Glucoside, Coco-Glucoside, Sodium Chloride, Glyceryl Oleate, Prunus Amygdalus, Dulcis Seed Extract, Glycerin, Styrene/Acrylates Copolymer, Citric Acid,p-Anisic Acid, Lactic Acid, Parfum 

Szampon
Aqua, Sorbitol, Cocamidopropyl, Hydroxysultaine, Cocamidopropyl, Betaine, Lauryl Glucoside, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Sodium Chloride, Prunus Amygdalus, Dulcis Seed Extract, Glycerin, Citric Acid, p-Anisic Acid, Lactic Acid, Parfum

Jak widać różnią się całym jednym składnikiem ;D
Myślę, że warto o tym pamiętać jeśli kupujecie/chcecie kupić szampon z tej firmy, bo płyn wyjdzie nas taniej i ekonomiczniej.


Używacie tych produktów? 

U mnie z pewnością zagoszczą na dłuższy czas ; )



Pozdrawiam serdecznie!

4 komentarze:

  1. Uwielbiam kosmetyki dla dzieci. Szampon nie niszczy włosów tylko je myje. Zaś wszelkie płyny pozostawiają skórę naturalnie miękką :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Oliwka to coś, co zawsze musi być w mojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ; )