5 lipca 2013

Kosmetyczni ulubieńcy - czerwiec '13




Dzisiaj kilka kosmetyków po które sięgałam najczęściej w czerwcu ; )


Yoskine, Szafirowy peeling przeciwzmarszczkowy

Nie używam nigdy kosmetyków przeznaczonych do skóry starsza niż moja, ale ten peeling po prostu uwielbiam! 'W razie co' zawsze po jego użyciu myję dodatkowo twarz żelem lub mydłem ; )
Jest mocny i porządnie "zdziera" ale ja lubię takie peelingi. Ma małe drobinki, ale jest ich dużo. Zostawia buzie niesamowicie gładką. Nie jest najtańszy (ok 30zł) ale jest baardzo wydajny, wystarczy mała ilość, że wypeelingować twarz. Ja stosuję go max 2 razy w tygodniu.

Vichy, Matujący krem z filtrem spf 30 Capital soleil

Cudo! ; )
Krem dobrze chroni przed słońcem, nie bieli skóry i szybko się wchłania do ładnego matu. Makijaż dobrze sie na nim trzyma, nic się nie roluje i nie spływa. Nie potęguje świecenia się skóry.
Ja nic więcej nie potrzebuję ; )

Yves Rocher, Woda toaletowa mango i marakuja

Nie utrzymuje się zbyt długo na skórze, ale zapach jest typowo letni, owocowy i to po nią sięgam ostatnio najczęściej.


Mrs. Potters, Balsam do włosów suchych i zniszczonych

Idealny jako odżywka na co dzień. Pięknie pachnie, ładnie wygładza i nawilża włosy. Ma dość lekką konsystencję i nie obciąża włosów. Do tego jest tani (ok 8zł za 500ml). 

Yves Rocher, Żel do mycia twarzy pure calmille

Żel ma dość "glutkowatą" konsystencję, przez co jest całkiem wydajny (choć opakowanie z pompką byłoby bardziej ekonomiczne). Bardzo dobrze myje buzię, całkiem dobrze się pieni, radzi sobie też z makijażem oczu, nie wysusza skóry i nie zostawia jej nieprzyjemnie ściągniętej.


 HiPP, Oliwka pielęgnacyjna i pielęgnacyjny płyn do kąpieli

O tych produktach pisałam ostatnio, więc zapraszam tutaj.


I to by było na tyle ; )


A co Wam przypasowało w czerwcu?




Pozdrawiam i życzę miłego weekendu!

3 komentarze:

  1. właśnie się zastanawiam nad tym kremem z Vichy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem z niego bardzo zadowolona ; ) Z tym że polecam kupować w aptekach przez internet (lub na allegro - niektóre apteki tam też się wystawiają) bo jest taniej ; )

      Usuń
  2. Ja nie miałam niestety żadnego z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ; )