30 listopada 2013

Świąteczny piasek od Wibo (nr 4)


Hej!

Udało mi się dorwać na promocji w Rossmannie jedną z ostatnich sztuk i dzisiaj właśnie o nim - piasek z Wibo nr 4 ; )

Od dłuższego czasu, w sumie odkąd było bum na piaski, chciałam je wypróbować, ale jakoś nie było mi po drodze.. ale teraz jeden jest mój ; )



Nr 4 jest ciemnoczerwony, ma kolor wina. Kolor w butelce podobał mi się, ale nie zrobił na mnie wielkiego wrażenia.. ale po nałożeniu na paznokcie kolor wydał mi się bardzo świąteczny (już wiem czym pomaluję je na Wigilię ;D)

Pędzelek jest w porządku, ale konsystencja.. nałożenie go równo graniczy z cudem! Obawiam się, że trafiłam na felerny egzemplarz - mój lakier jest gęsty i lekko się ciągnie. Zachowuje się jak podstarzały, trochę "zgluciały" już lakier.. nie mam porównania bo jest to mój pierwszy piaskowy lakier, ale wątpię, że tak powinno być.

Ale po małych męczarniach z nakładaniem lakier ładnie się prezentuje ;) Kryje przy 1 warstwie (choć nie wiem czy to nie zasługa tej gęstości ;p). Bardzo ładnie się mieni ; )






Jeżeli się orientujecie, to napiszcie mi proszę co z tą konsystencją, bo trochę mnie ona zniechęca.. chociaż efekt końcowy mi się podoba ; )



Pozdrawiam cieplutko!

~Minnie

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz ; )