28 października 2013

I'm back! Powrót motywacji i nowe pomysły



Komputer naprawiony - wracam stęskniona i jak na razie pełna optymizmu! ;D

Mam kilka pomysłów na początek, trochę nadrobię zaległości. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu ; )

Wróciła mi też motywacja - i to nie tylko do pisania bloga.

Mam kilka postanowień i mam nadzieję, że chęć do ich realizacji nie opuści mnie zbyt szybko.

 
Przede wszystkim mam zamiar wprowadzić na bloga trochę systematyczności!
 Nie mogę obiecać, że będę pisać codziennie lub ściśle regularnie, ale mam zamiar pisać chociaż 2-3 posty tygodniowo i nie robić w tym dłuższych przerw ;)
Nauczyć się robić ładniejsze zdjęcia! 
Muszę jeszcze sporo poćwiczyć, ale mam zamiar nie wstawiać tych 'byle jakich' ; )
Zmienić wygląd bloga! 
Nie mam jeszcze na to dokładnego pomysłu ale czuję potrzebę to zmienić. Jak tylko znajdę trochę czasu to nad tym popracuję ;)

Oprócz tego zastanawiam się nad rozpoczęciem pisania drugiego bloga - byłby on o tematyce naturalnej pielęgnacji, którą zaczęłam się ostatnio trochę interesować. Nie zamierzam nagle być w 100% eko, ale mam ochotę przetestować to na sobie i mogłabym to tam oddzielnie opisywać.
 Co myślicie? ; )

No i jeszcze coś nie związane konkretnie z blogiem - mam zamiar wrócić do ćwiczeń! Tu też niestety wiem już, że nie będę mogła być super systematyczna bo często brakuje mi czasu, dlatego nie chcę zakładać sobie wielkich celów codziennych treningów, a jedynie poćwiczyć trochę chociaż 2-3 razy w tygodniu.


Trzymajcie za mnie kciuki ;D



Pozdrawiam cieplutko!

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz ; )