29 października 2013

Paznokciowy granat od Eveline



Dzisiaj mała prezentacja zakupionego ostatnio lakieru - Eveline miniMAX nr 841. 
Granatowego lakieru szukałam już od jakiegoś czasu, ale marzył mi się kremowy odcień, a większość firm ma jedynie te z drobinkami...
Przypadkiem znalazłam ten z Eveline i nie zastanawiałam się długo ; )
Ostatecznie po przyniesieniu go do domu dopatrzyłam się fioletowych refleksów, ale na paznokciach w ogóle tego nie widać.




Lakier ładnie się błyszczy, dobrze utrzymuje i nie robi smug podczas malowania. Pełne krycie przy 2 warstwach. Wysycha dość szybko. Jedyne czego bym sobie mogła życzyć to bardziej zaokrąglony na końcu pędzelek, który byłby wygodniejszy ;p ale nie oznacza to, że tym co jest maluje się źle ;)

Na zdjęciach lakier bez top coatu a na palcu serdecznym lakier Simple Beauty nr 106.


W buteleczce mamy 5ml lakieru tak więc spokojnie będzie można go zużyć. Koszt to 6zł. Możliwe są do kupienia np. w Rossmannach.


Podsumowując: polecam obejrzeć szafę Eveline, bo kolorki mają ładne, a cena jest niska ; )




Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Piękny kolor, lubię takie :)
    Przypomina mi troszkę OPi EursoEuro, ale jest trochę jaśniejszy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ; )