23 września 2013

Brak czasu, brak motywacji.. Potrzebna chwila przerwy

Od czego by zacząć.. Miała być poprawa, ale nie wyszło.

Ostatnio ciągle brak mi czasu, a jak już znajdę chwilę, to jestem okropnie zmęczona. Do tego dopadł mnie brak motywacji.. też tak nieraz macie, że zastanawiacie się, czy to co piszecie w ogóle komuś się do czegoś przyda, czy jest sens..?

Mam nadzieję, że jest ; )

Nie zamierzam opuszczać bloga, ale wiem, że potrzebna mi mała przerwa.. żeby wrócić ze zdwojoną siłą!
Może to jesień tak na mnie działa..?

Nie mogę na razie obiecać kiedy wrócę, bo mam też problemy techniczne - ja i mój komputer potrzebujemy leczenia ;P Ja mam chore gardło, które boli okropnie, a komputer musi pójść do naprawy..

Ale jak tylko wszystko sobie poukładam i odzyskam pełny dostęp do sieci to wracam z nowymi postami, na które już zbieram pomysły ; )



Pozdrawiam Was cieplutko i życzę zdrówka w te deszczowe pogody ;*

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz ; )