31 października 2013

Wrześniowo/październikowe zakupy

Hej!

Jeszcze na rozgrzewkę (po nieobecności) coś z serii lekkie i przyjemne - czyli co nowego wpadło w moje ręce w ciągu ostatnich 2 miesięcy.

Zacznę od zakupów internetowych

Pierwsze zamówienie pochodzi ze strony
http://mintishop.pl/


*Tangle Teezer
*Pędzel Hakuro H77
*Pędzel Hakuro H78

Przesyłka była szybka i bezproblemowa, a zamawiane produkty przyszły bardzo ładnie opakowane.

Następna była Biochemia Urody


 *Tonik z kwasami AHA/BHA 10%
*Olej tamanu EKO
*Olej arganowy EKO


Paczka przyszła szybko, choć cena mogłaby być troszkę niższa jeśli nie zamawiamy dużo.. ; )


Dalej pojedyncze już rzeczy

http://allegro.pl/alep-mydlo-oliwkowo-laurowe-aleppo-ghar-40-i3660489346.html

 
*Mydło Alepp 40%

Z przesyłką nie było problemów i mydło jest oryginalne (link do sprzedawcy w obrazku)


I ostatni zakup z apteki internetowej

http://www.e-zikodermo.pl/


 *Zestaw Bioderma do cery naczynkowej : krem tonujący spf 50+ i płyn micelarny 

Cery naczynkowej nie mam, ale skusiłam się na ten zestaw ze względu na cenę (w promocji kosztował on ok 42zł - żal było nie wziąć!) ; ) Brak problemów z przesyłką.

I dalej kilka rzeczy z drogerii



*Płyn do kąpieli Luxia Caramel waffle
*Babydream Żel do mycia ciała
*Timotei pure Suchy szampon
*Isana Zmywacz do paznokci

*Yves RocherKrem do rąk miód&muesli
*MaxFactor 2000 Calorie Curved brush
*Eveline Art scenic Korektor 2w1 04 light
*Eveline miniMAX nr 841


Jeżeli chodzi o zakupy niekosmetyczne to jest dużo mniej ; )



* Lasocki Botki skórzane (CCC)
*Takko Bordowa bluza z kapturem
*Reserved Czarne legginsy


I to by było na tyle ; )
Sporo tego wyszło, ale były to zakupy przemyślane ; )



Pozdrawiam Was cieplutko!

4 komentarze:

  1. Daj znać jak sprawuje się TT bo mam właśnie zamiar go zamówić w najbliższym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo ostatnio słyszałam o olejku Tamanu,jestem go bardzo ciekawa ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zdecydowałam się na niego ze względu na rozgłos ; ) Na recenzję jeszcze za wcześnie ale za jakiś czas na pewno napisze jak się sprawdza ; )

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ; )