16 marca 2013

Zakupy internetowe - allegro i ekobieca ; )


W ciągu ostatnich dni dotarły do mnie moje zamówienia z allegro oraz z ekobiecej, tak więc szybko pokażę Wam co kupiłam ; )


Zacznę od allegro - były to zakupy od 2 różnych sprzedawców  

 Korektor Deramcol nr 208 (17,99zł) i top coat Seche Vite (19,99zł)

oraz paski wybielające do zębów Crest Whitestrips Supreme (89,99zł/28szt)


I paczka z ekobiecej


 Suchy szampon Batiste w wersji lace - niestety nie było na stanie tropikalnego ; ( (14,99zł)

 Baza pod cienie Artdeco (29,99zł - 30% czyli 20,99zł -> rabat z okazji Dnia Kobiet)

 Spirulina (9,99zł) i kwas hialuronowy 1% (15zł) - przepłaciłam bardzo niestety.. ; /

 Baza pod maskarę Delia Onyx (8,50zł)

 2 lakiery: Astor Licque DeLuxe 101 Pure Lilac (7,99zł) oraz Essie 16 Spaghetti Strap (14,99zł)

 Żel pod prysznic AA Cytrusowa świeżość (4,99zł)

 Delia Good Foot Spray dezodorująco-odświeżający (7,99zł)

 L'oreal Pearl perfect Krem na dzień (przy zamówieniu powyżej 100zł można go dostać za 1gr)

oraz gratis Renew You Anti-Cellulite Body Masque


I to na tyle, teraz biorę się za używanie i za jakiś czas dam Wam znać czy przypadły mi te produkty do gustu ; )


Miłego wieczoru!

10 komentarzy:

  1. Używałam tych pasków wybielających. Są bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u mnie też się sprawdzą ; )

      Usuń
  2. Widać po zakupach, że robiła je kobieta więc w sumie nie ma co się dziwić. Dlatego gdy ja wchodzę na http://www.aliexpress.com/category/44/consumer-electronics.html?switch_new_app=y to wiem, że z pewnością coś z elektroniki użytkowej sobie zamówię. Tym bardziej gdy mam jeszcze taki wybór produktów po niskich cenach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od pewnego czasu zdecydowałem się na zakupy w chińskich sklepach i jestem zdania, że jest to bardzo fajna sprawa. Tym bardziej, że np. jak kupowałem jakieś oświetlenie z http://pl.aliexpress.com/category/39/lampy-i-o-wietlenie.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.639f4a2dEE07eA to niczym się ono nie różni od tego które mogę nabyć u nas. Tak samo te rzeczy są bardzo wysokiej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie zakupy w sklepach internetowych to absolutna podstawa i kiedy tylko jest możliwość to zamawiam bardzo dużo rzeczy. Oczywiście docenia gdy dany sklep online posiada opcję śledzenia przesyłek https://www.sendit.pl/sledzenie-przesylek który przecież jest świetnym rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Również lubię robić zakupy w internecie i w sumie robię to często. Najbardziej pasuje mi to, że bez najmniejszego problemu można płacić przelewami online. Nawet w jednym ze sklepów widziałem opcję płatności SMS Premium https://www.cashbill.pl/blog/platnosci-mobilne/sms-premium-czym-jest-jak-i-kiedy-z-tego-korzystac/ z której także skorzystałem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ; )