18 marca 2013

Małe zakupy ; )



Wczoraj chodziłam po sklepach i do mojego koszyka wpadły trzy rzeczy 



Pędzelek kulkowy do oczu AnnCo JS-61 - 7,99zł


Veroni cosmetics Crazy Fruits - Peeling solno-olejowy lychee&mango
Jak na razie nic nie przebiło u mnie peelingu kawowego, ale dobrze mieć też pod ręką coś gotowego. Ma on w składzie parafinę, ale mnie osobiście to nie przeszkadza.. Zapach zdecydowanie mi to rekompensuje - lato zamknięte w słoiczku ; ) - 16.99zł/450g



I masło do ciała Masło shea i zielona kawa z Green Pharmacy - mam jeszcze coś do smarowania ciała, ale skusiłam się ze względu na skład, a konkretnie masło shea na drugiej pozycji. Masło jest bardzo gęste i zbite, ma miętowy kolor i znośny zapach ; ) - 11,99zł/200g




I to by było na tyle z zakupów ; )


Używałyście któregoś z tych produktów? Sprawdziły się u Was?



Pozdrawiam serdecznie!

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz ; )