9 marca 2013

Wybór tortu - Cukiernia Sowa ; )

Ten post powinien pojawić się już dawno, bo urodziny miałam wyprawiane 2 tyg teamu ale z braku czasu.. jest dzisiaj ; )

A zaczęło się ponad miesiąc temu, jako że na urodzinach tort musi być.. Tylko że ja nie lubię tortów ;p 
i dlatego właśnie szukałam jakiegoś, który różniłby się od tych zwyczajnych.


 
W Cukierni Sowa mamy możliwość spróbować (kupić tylko kawałek tortu), co zdecydowanie potwierdziło moją chęć zakupu właśnie tam. Mogłam spróbować tortu zanim kupię cały i zobaczyć, czy będzie mi smakował.

Pierwsze podejście skończyło się trzema kawałkami tortów



 Tort Cookies
Delikatny, czekoladowy biszkopt przełożony konfiturą z czarnej porzeczki, nasączony syropem waniliowymi spirytusem, przełożony kremem z prażynkami i drobnymi ciasteczkami kakaowymi.


Tort Bueno
Tort o delikatnym kokosowym smaku, sporządzony na bazie biszkoptu czekoladowego z musem kokosowym na bazie crème brulèe, musem z dodatkiem serka mascarpone oraz chrupiącą warstwą z prażynek, czekolady mlecznej i orzechów laskowych.


Tort Truskawkowy
Delikatny jasny biszkopt w połączeniu z bitą śmietaną truskawkową.

Tort Cookies był dość mocno chrupiący (może nawet za mocno ;p), Truskawkowy był baardzo smaczny, ale niekoniecznie nadawał się na urodziny (pianka truskawkowa z kawałkiem biszkopta). Z tych trzech tortów wygrał Bueno o lekkim, nie nachalnym posmaku kokosa.. ale nie byłam jeszcze do końca przekonana ;p 

Tak więc było podejście drugie, a wtedy już tylko jeden tort, który zdecydowanie pobił poprzedników!

Tort Truflowy
Pierwsza warstwa to biała czekolada z prażynkami kukurydzianymi, orzechami arachidowymi, rodzynkami, skórką pomarańczową i laskowym nugatem orzechowym. Druga warstwa to ganaż z białej czekolady ze śmietaną. Tort oblany jest białą czekoladą.

Tak prezentowała się jego wersja urodzinowa


Na urodzinach zrobił furorę! Wszystkim smakował i każdy o niego pytał ; )


Podsumowując jeżeli tak jak ja nie lubicie tradycyjnych tortów, to serdecznie polecam te z Sowy. Zwłaszcza, że możemy kupić mały kawałek i samemu zdecydować, czy nam smakuje ; )



Pozdrawiam wszystkich łasuchów!

4 komentarze:

  1. Polecam pralinowy. Identyczny jak truflowy, tylko z ciemnej czekolady.

    OdpowiedzUsuń
  2. pamiętasz może ile mniej więcej kosztował ten tort truflowy, i jaka była jego masa; dziękuję za odp

    OdpowiedzUsuń
  3. Dołączam się do pytania ''JasmineRose'' ile zapłaciłaś za tort :) ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ; )