13 marca 2013

Pijemy ciepłe - herbata zielona z cytryną Herbapol i dodatek ; )



Dzisiaj krótko o zielonej herbacie z Herbapolu i małym gadżecie ułatwiającym jej picie ; )


Niedawno będąc za zakupach wrzuciłam do koszyka zieloną herbatę z cytryną firmy Herbapol. 




Sama herbatka jest pyszna, a jej smak to gównie zasługa tego, że jest to herbata liściasta.. ale nie jest to jednak najlepsza forma jak dla mnie, bo nie lubię jak mi coś w szklance pływa ;p




Ale znalazłam na to rozwiązanie, a konkretnie zaparzacz do herbaty.
Wsypujemy do środka trochę herbatki, zalewamy wodą, wyciągamy i nie mamy w kubku żadnych fusów ; )




Ja swój kupiłam w Pepco z 9,99zł.



A Wy lubcie herbaty sypane, czy może wolicie te w saszetkach? ; )




Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Zieloną herbatę najczęściej piję w saszetkach. sypaną najczęściej piję czarną ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ; )