23 sierpnia 2013

Powrót, trochę zdjęć, nowe pomysły..



Wróciłam z wakacji (niestety ;p) tak więc czas też na powrót do blogowania ; )

Na początek kilka luźnych zdjęć z ostatniego czasu ; )


Ciasto kruche z malinami ; )


 Jedna z czytanych w wakacje książek


I kilka zdjęć z Międzyzdrojów (które serdecznie polecam na urlop ; ))
 Niestety nie ma na nich akurat ładnej pogody, ale musicie mi uwierzyć, że taka też była ; )


Moja karykatura ;D
 





Przedstawienie na pokazie kultury Indii
 

Odwrócony dom - można go zwiedzić


Lampion puszczony ostatniego dnia pobytu




Tak jak w temacie - mam już kilka pomysłów na posty i mam tylko nadzieję, że uda mi się je zrealizować.
Mam zamiar między innymi pokazać wam jakie książki udało mi się przeczytać w ciągu ostatnich 2 miesięcy i chciałabym wprowadzić nową serię postów, w której znajdą się kosmetyczne porady, które można znaleźć w gazetach - zobaczymy czy komuś się to w ogóle przyda.. ;p

Jeśli chcielibyście, żeby pojawiło się coś z tych rzeczy to piszcie koniecznie ; )



Pozdrawiam serdecznie!

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz ; )