30 sierpnia 2013

Mrs. Potter's Balsam odbudowa i nawilżenie





Dzisiaj mała recenzja balsamu do włosów, który pokazywałam Wam w ulubieńcach czerwca ; )




 Balsam zawiera nawilżający ekstrakt z aloesu, wygładzające proteiny jedwabiu oraz regenerujący ekstrakt z białej herbaty do włosów suchych i zniszczonych. Formuła bazująca na naturalnych składnikach sprawia, że włosy regenerują się od środka, są dobrze nawilżone, nabierają zdrowego wyglądu i łatwiej się rozczesują.

 
 Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Isopropyl Myristate, Dimethicone Copolyol, Aloe Barbadensis, Camellia Sinensis,Propylene Glycol, Hydrolized Silk, Parfum, Isopropyl Alcohol, Magnesium Nitrate, Magnesium Chloride, Methylchloroisothiazolinone, Citric Acid, Limonele, Linalool



Balsam stosowałam tak jak odżywkę - nakładałam go po myciu na kilka minut i spłukiwałam.  
 Działanie: Nawet jeśli nałożymy go tylko na minutkę czuć, że włosy przy spłukiwaniu są bardzo wygładzone. Ułatwia to zdecydowanie rozczesywanie włosów. Ogólne efekty na włosach to utrzymanie nawilżenia włosów na odpowiednim poziomie, lekkie wygładzenie i ogólnie zdrowszy wygląd włosów. Dobrze się po nim układają. Przy codziennym stosowaniu nie obciążał i nie przetłuszczał włosów (choć nakładałam go tylko na długości włosów).

Konsystencja: Jest dość gęsta, przez co łatwo się go nakłada i produkt nie marnuje się przy uciekaniu nam przez palce.
Zapach: Bardzo przyjemny, ale delikatny. Na włosach się nie utrzymuje.

Opakowanie: Wygodna butelka zamykana na klik. Pojemność 500ml. Może nie najbardziej poręczna, bo dość duża, ale mi z rąk nie wypadała. Nic się nie popsuło, nic się nie wylewało.

Cena: Ok 7-8zł za 500ml produktu, więc bardzo atrakcyjna.

Dostępność: Dobra - w marketach (np. Real) i osiedlowych drogeriach. Wydaje mi się, że nie widziałam go w dużych drogeriach jak Rossmann czy Natura.

Podsumowując: Sam balsam raczej nie poradzi sobie z bardzo suchymi włosami (moim zdaniem od tego są olejki i maski), ale z pewnością pomoże nam w utrzymaniu nawilżenia. Bardzo dobry do codziennego używania oraz gdy chcecie sprawdzić, czy Waszym włosom służy aloes.


Za taką cenę i działanie - zdecydowanie polecam!




Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Bardzo lubię wszystkie produkty Mrs. Potter's, szczególnie szampon z bursztynem ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ; )