6 czerwca 2013

Sun ozon Mleczko samoopalające

Od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad jakimś samoopalaczem, ale chciałam coś łatwego w użyciu, coś co nie będzie robiło smug, bo jest to mój pierwszy kosmetyk tego typu ; )

Zacznę od tego, że blada jestem prawie cały rok i ciężko nawet latem nabrać mi kolorów, bo opalam się zazwyczaj bardziej na czerwono..

Stąd właśnie pomysł na jakiegoś pomocnika do opalania.

Czytałam, szukałam, przeglądałam oczywiście KWC na wizażu i ostatecznie zastanawiałam się nad lirene lub kultowym już prawie samoopalaczem z Rossmanna w sprayu.

Czytając jednak recenzje i porównanie u Kosmetycznej Hedonistki zdecydowałam się ostatecznie na wersję Sun ozon w mleczku.

Została mi tylko kwestia wyboru koloru.
Jak już mówiłam mam jasną karnację, ale bałam się, że mleczko do jasnej nie da zbyt dużego efektu.. No i w koszyku wylądowała wersja do karnacji normalnej i ciemnej.





Obawiałam się, że przez przeznaczenie do skóry ciemniejszej niż moja, samoopalacz może wyglądać na mnie pomarańczowo i nienaturalnie. Ale tak się nie stało.. ; )

Nie byłabym sobą, gdybym od razu nie spróbowała ; D
Postanowiłam przetestować go na nogach. Wieczorem zrobiłam peeling i nałożyłam mleczko od kolan w dół.. i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona!
Nogi nie są pomarańczowe, ale mają ładny naturalny kolor lekkiego brązu. Ani trochę nie wygląda to sztucznie.

Tutaj zdjęcie przed i po, ale niestety zdjęcia były robione o różnych porach dnia.. ale myślę, że widać efekt ; )


Jestem ciekawa ile taki efekt się utrzyma. Niedługo mam zamiar spróbować nałożyć go na całe ciało ; )
Na konkretną recenzję trzeba czasu, ale już jestem pozytywnie nastawiona ; )

Używacie? Lubicie? ; )



Pozdrawiam serdecznie!

3 komentarze:

  1. mam złe skojarzenia z samoopalaczami: smugi i żółta skóra..;/ też opalam się na czerwono ale wtedy używam czegoś utrwalającego i brązującego opaleniznę i jest w miarę ok. czekam na słońce!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego się właśnie obawiałam, ale u mnie nic takiego nie wystąpiło.. Może warto spróbować, koszt to tylko 11zł i są w każdym Rossmannie ; )

      Usuń
  2. Kosmetyki O3Zone title="kosmetyki z ozonem">www.o3zone.pl" oferują zdrowotne właściwości, wszystko dzięki ozonowi! Warto zainwestować.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ; )