2 czerwca 2013

Małe testowanie podkładu - Iwostin Correctin i nowy zakup ; )


Zaciekawił mnie nowy podkład z firmy Iwostin, więc wybrałam się po próbkę.. Chciałam przetestować wersję do cery wrażliwej lub do cery trądzikowej, ale najjaśniejszy kolor był akurat tylko z wersji do cery naczynkowej.. no więc wzięłam, żeby sprawdzić chociaż kolor ; )

Dwie próbki starczyły mi na tydzień używania.




Obietnice producenta :
  • Wzmacnia naczynka krwionośne
  • Redukuje zaczerwienienia
  • Przynosi uczucie ulgi i komfortu
  • Wygładza i wyrównuje koloryt skóry
  • Zapewnia trwały efekt naturalnego makijażu do 10 godzin
  • Zapewnia wysoką ochronę przeciwsłoneczną (filtr SPF 30)


Podkład łatwo się rozprowadza, dobrze stapia się z cerą i wygląda bardzo naturalnie, ale niestety nie jest on mocno kryjący jak obiecuje producent, raczej średnio, jeśli nie lekko kryjący..
Z wytrzymałością 10h też się nie zgodzę, podkład trzyma się mniej więcej połowę tego czasu ;p Plusem jest ochrona przeciwsłoneczna spf 30. Czy poprawia stan skóry naczynkowej nie wiem, bo takiej nie posiadam ;p

Mimo wszystko rozważałam jego zakup, bo bardzo ładnie wygląda na twarzy, ale poczekam aż stan mojej cery się poprawi ; )

I jak na razie zdecydowałam się na podkład z Pharmaceris ; )




Pozdrawiam!

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz ; )