3 grudnia 2013

Ulubieńcy ostatnich miesięcy


Hej! 

Pora na ciąg dalszy podsumowania minionego miesiąca, a w tym wypadku kilku miesięcy - konkretnie trzech ; )

O kilku z tych produktów już Wam pisałam, więc nie będę się powtarzać.

Timotei Pure Suchy szampon
Najlepszy suchy szampon dostępny w drogeriach - przebił u mnie Isanę. Jego największy plus to zapach, a dokładniej jego brak. Wiele suchych szamponów ma bardzo duszący, drażniący zapach.Ten jest delikatny i mi osobiście nie przeszkadza. Dodatkowo zostawia co prawda jasny osad, ale jest on delikatniejszy niż w innych szamponach i łatwo można się go pozbyć. Lekko matuje włosy, ale nie używałam jeszcze suchego szamponu, który by tego nie robił. W promocji można go dostać za ok 10zł - dla mnie jak dotąd najlepszy ; )

Garnier regenerujące mleczko do ciała
Generalnie nie przepadam za balsamami czy mleczkami, bo często są one słabo nawilżające.. ale to jest tak sławny produkt, że chciałam spróbować ; ) I nie zawiodłam się, mimo lekkiej konsystencji dobrze nawilża, zostawia skórę przyjemnie miękką. Dodatkowo bardzo szybko się wchłania. Idealnie sprawdzał się w pośpiechu czy rano, zaraz przed ubieraniem się ; )

Babydream Żel do mycia ciała i włosów
Bardzo uniwersalny a do tego tani. Pisałam o nim tutaj ; )

La Roche Posay Żel Effaclar
Odsyłam tu ; )

Wibo Pump Up mascara
Nie była to miłość od pierwszego wejrzenia.. początkowo lekko sklejał mi rzęsy i wcale ich nie podkręcał. Ale po odleżeniu, czyli też gdy lekko podsechł sprawdza się genialnie i już wiem, skąd tyle zachwytów nad nim ; ) Bardzo ładnie rozczesuje rzęsy, podkręca je no i ta cena! W listopadzie właśnie on gościł na moich rzęsach najczęściej ; )

Tangle Teezer
Już nie czeszę się niczym innym ; ) Było o niej już tutaj.



A co sprawdziło się ostatnio u Was? ; )



Pozdrawiam!

~Minnie

7 komentarzy:

  1. Fajni ulubieńcy :)
    Nawet nie wiedziałam, że i Timotei ma suchy szampon! ;) U mnie w tej kwestii królują Batiste.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je lubię, ale czekam aż będą dostępne stacjonarnie ; )

      Usuń
    2. W Hebe już są. Tylko umnie nie ma tej drogerii :(

      Usuń
    3. No słyszałam, ale niestety u mnie też nie.. ale liczę że pojawią się też w innych sklepach ; )

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ; )