7 grudnia 2013

Mikołaju, jeszcze ja!

Hej!

Ostatnimi czasy panuje na blogach zatrzęsienie listów do Czerwonego, tak więc w obawie (żeby mnie czasem nie pominął!) ja również pokażę Wam moją skromną listę chciejstw ; )




1. The secret soap store Krem do rąk Porzeczka
Czytałam wiele pozytywnych recenzji co do działania i zapachów tych kremów, że ja też go chcę! ; )

2. Essie A crewed interest
Essie to moja ulubiona lakierowa firma i marzy mi się od jakiegoś czasu ten odcień rozbielonej brzoskwinki. Naoglądałam się swatchów w internecie i zapragnęłam! Niestety nie mogę go znaleźć na żadnych polskich stronach sklepów internetowych i nie widziałam go też w SP.. ale dla Mikołaja to chyba nie problem ; )

3. Moschino I love love
Ten zapach to miłość od pierwszego powąchania ; ) Uwielbiam słodko-owocowe zapachy i ten jest idealny. Podejrzewam że byłby super zwłaszcza wiosną/latem.

4. Yankee Candle Merry Marshmallow
Miałam okazję pomacać ją w sklepie i zapach (przynajmniej w słoiczku) był śliczny - lekko słodki, ale nie mdlący i delikatny. Już wiem gdzie byłoby jej miejsce ;D

5. Kominek
Nie musi być koniecznie z YC (bo jest on dość spory) ale chciałabym jakiś prosty i w białym kolorze, bo na swój już nie mogę patrzeć.. ;p

6. Organic shop Hot chocolate Rozgrzewający peeling do ciała
Nie miałam okazji używać/wąchać tego produktu ani innych peelingów z tej firmy, ale sam opis sprawia, że mam na niego ochotę!

7. Pędzel Hakuro H24
Przydałoby mi się trochę poszerzyć pędzlową kolekcję i na razie najpotrzebniejszy wydaje mi się pędzelek właśnie do różu ; )



Oczywiście mam pełno innych zachcianek, ale powiedzmy że na razie to tyle ; D

A jak to wygląda u Was? Co byście chętnie znalazły pod choinką? ; )



Pozdrawiam!

~Minnie

2 komentarze:

  1. Bardzo przyjemna lista :)
    Mam krem do rąk z TSSS w wersji pomarańczowej, świetnie pachnie i super działa :) Tubka jest trochę problemowa, ale można się pomęczyć dla pięknych dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Инстраграмм являться самой популярной площадкой для продвижения собственного бизнеса. Но, как показывает практика, люди гораздо чаще подписываются на профили в которых уже достаточное количество подписчиков. Если заниматься продвижение своими силами, потратить на это можно очень множество времени, потому гораздо лучше обратиться к спецам из Krutiminst.ru подробнее http://bangkhla.chachoengsao.doae.go.th/?p=153

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ; )