3 listopada 2012

Z serii zrób to sam - świecznik ; )



Dzisiaj pokażę Wam moje ostatnie osiągnięcie, a mianowicie zrobiony przeze mnie świecznik ; )

Potrzebne będą :
Słoik
Serwetka
Klej
Trochę cierpliwości

Wykonanie :
Na słoik przyklejamy serwetkę, wkładamy do niego podgrzewacz lub inną świeczkę..

I to wszystko, świecznik gotowy ; )


Oto jak prezentują się moje wypociny :

Przy zapalonym..


..i przy zgaszonym świetle ; )




Mam nadzieję, że pomysł przypadnie Wam do gustu. Nie jest to skomplikowane, więc może ktoś z Was sam spróbuje taki zrobić ; )


Pozdrawiam
~Minnie

2 komentarze:

  1. Fantastyczny pomysł,a jakim klejem jest przyklejona serwetka ?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kleiłam zwykłą kropelką, ale trzeba uważać na palce ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ; )