2 sierpnia 2012

Małe zakupy z allegro ; )

Jakieś pół godziny temu przyszła do mnie paczka z moim małym zamówieniem z allegro ; )

Zamawiałam tylko dwie rzeczy



*Sleek Line repair&shine - odżywka jedwabna do włosów


Z tym kosmetykiem spotkałam się przy okazji mojej ostatniej wizyty u fryzjera. Po nałożeniu go przez panią fryzjerkę, moje włosy miały przepiękny, lśniący połysk oraz, to co mnie urzekło najbardziej, piękny zapach, który utrzymał się do następnego dnia (niestety nie wiem jak długo się on utrzymuje, gdyż na drugi dzień prostowałam włosy i zapach zniknął..)
Tak więc skusiłam się na jego zakup, gdyż cena - niecałe 11,50zł wcale nie odstrasza.. a wręcz odwrotnie ; )




*Ziaja Pro maska oczyszczająca
z zieloną glinką + mikro-dermabrazja


Od jakiegoś już czasu szukałam maseczki oczyszczającej.. szukając w internecie natknęłam się na to i skusiłam się po przeczytaniu wielu pozytywnych opinii na jej temat. Dodatkowo cena bardzo przyjemna - ja zapłaciłam niecałe 18zł, a maseczki mamy 250ml ; )

Tak się ona prezentuje 



Nie jest to za dobrze widoczne na zdjęciach, ale kolor jest jest
jasno-miętowy ; )


*Ziaja Pro - serum łagodzące


Próbkę tego serum dostałam jako gratis i cieszę się, że będę mogła je przetestować, bo z opisu wydaje się całkiem ok ; )
Próbka ta też nie jest malutka - ma 7ml ; )


I to by było na tyle.. ; )


Pozdrawiam
~Minnie

5 komentarzy:

  1. Bardzo dużo porad jak widzę <3 przydatny blog;d
    Wbij do mnie : http://kaasieek.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta maska z Ziaji jest interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat ja również jestem wielką fanką tego, aby kupować przez internet i jak najbardziej także często to robię. Bardzo ciekawie na stronie https://www.sendit.pl/blog/wplyw-koronawirusa-na-prace-firm-kurierskich-co-warto-wiedziec napisano czy pandemia koronawirusa wpłynęła na prace firm kurierskich.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakupy na Allegro to świetna sprawa :) Super rzeczy :)

    Dobrą formą reklamy jest pozycjonowanie Allegro, tutaj więcej szczegółów

    https://www.scorise.com/pl/pozycjonowanie-allegro/

    Często korzystam i polecam !

    Większa sprzedaż gwarantowana :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ; )