12 lipca 2012

Książkowy zapas na wakacje ; )

Niedawno, oprócz zakupów kosmetycznych, postanowiłam zrobić sobie zapas książek na wakacyjną nudę - mały napad na Empik, outlet i antykwariat ; )

Oto co wybrałam :


-Helen Fielding - Dziennik Bridget Jones
-Helen Fielding - W pogoni za rozumem
-Nicola Kraus, Emma McLaughlin - Niania w Nowym Jorku
-Wendy Holden - Jak miło w Cannes
-Melissa Nathan - Kelnerka
-Fannie Flagg - Witaj na świecie, maleńka
-Jemma Forte - Ja i pani M.
-Allison Pearson - Nie wiem, jak ona to robi
-Brunonia Barry - Wróżby z koronek

 Jak na razie przeczytałam jedną : 


 Bardzo przyjemna, optymistyczna i 'lekka' książka z humorem - moim zdaniem idealna właśnie na lato ; )

I aktualnie jestem w trakcie czytania drugiej :


Zapowiada się również bardzo przyjemnie ; )

Pozdrawiam
~Minnie

2 komentarze:

  1. 'Jak ona to robi ' - zapowiada się ciekawie ;)
    Daj znać jak skończysz czytać.
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ; )